Kærnemælksboller

Kærnemælksboller

De her kærnemælksboller er bagt med en del kærnemælk og selvfølgelig med 100% speltmel. Jeg bager aldrig med hvedemel, da min mave ikke tåler det så godt. Da jeg spiste dem for første gang, tænkte jeg “hm… de smager af noget som jeg kender….teksturen...